Vecka 8 - instruktör på riktigt

Den här veckan. Den här veckan. Jag har verkligen fått kämpa mig igenom den. Kroppen har varit trött, huvudet har varit trött. Jag har vart trött. Februari är som februari alltid brukar vara för mig: trött. Men nu är den här veckan snart över och jag har precis avslutat träningsveckan med ett styrkepass. Det var riktigt, riktigt tungt men jag fick sällskap av Frida som är stark och mycket peppande så veckan kunde inte få ett bättre slut på träningsfronten.  
 
Annars har det varit väldigt mycket pass som instruktör. Jag är ännu inte helt avslappnad i den rollen fick gör att det tar mycket energi att både planera och genomföra.  Men i slutet är det ändå roligt. 
 
Veckans träning: 
Måndag : friidrott 
Tisdag : 45 min mamma-trx och friidrott 
onsdag: 30 min seniorindoor, 30 min seniortrx och 45 mamma-trx
torsdag: vila 
fredag: TRX 
lördag: vila 
söndag: styrketräning  
 
Nu skall det bli skönt att jobba lite. Men först mat och en snabbdusch.
 
 

Kommentera här: