2015 i bilder

Här kommer några utvalda bilder från mitt 2015. 
 
Det är något med den här bilden som jag tycker om. Jag kan inte säga vad men ja, jag tycker om den helt enkelt. 
 
Jag flyttade och skrev ingenting alla om det trots att det egentligen är en ganska så stor grej att göra det. Anledningen till att jag inte skrev så mycket misstänker jag beror på att jag inte ville göra det till en sån big deal, ingen stor förändring utan bara något helt naturligt. Pappa och jag flyttade min saker på en dag och på kvällen kom resten av familjen och hjälpte till med det sista, en fin dag. Det blev rätt bra. 
 
Och så kom våren och jag blev alldeles förälskad i bokskogar. Det blev ett stort antal promenader i de där skogarna. 
En utav de bästa sommarbilderna från 2015. 
 
Vet att det här är mer en träningsbild men den dagen var en utav de bästa dagarna på hela sommaren, exakt en sån där sommardag jag längtar efter. Vaknade tidigt, gick en promenad, åkte och tränade (bland annat häck) det var varmt, riktigt hett, så efter träningen åkte jag hem och la mig i skuggan och det lugnt några timmar innan dagen avslutades med ytterligare ett träningspass. En riktigt bra sommardag. 
Semestern spenderade jag i stugan. Värmen och det dina vädret kom alldeles lagom till min semester i augusti. Jag var i stugan, tog det lugnt, och badade en del. Och så paddlade jag och pappa kanot. 
Sommarens höjdpunkt (hehe) blev den lilla flygturen. Min bror och min extrabror (typ) hade fått det i present några år tidigare och nu var det dags för en liten tur. Jag svarade ja när de frågade mig dels för att jag tyckte det var lite roligt (trots höjdrädsla) men också om det hände något skulle jag i alla fall vara med. Det gick bra och det blev en trevlig tur. 
Hösten 2015. En utav de vackraste och finaste höstarna jag upplevt. Fina färger och fint väder. Ljuva höst. 
De senaste veckorna har jag tänt massvis med ljus. Det har blivit ljuspunkterna i den mörka november. 
Avslutar med den här bilden. 
 
Gott nytt år.

Kommentera här: