Tacksam och vårlycklig

Hej. 
Vill bara säga att jag är tacksam. Tacksam över mina fina kollegor. Tacksam över mitt jobb. Tacksam att jag kan träna. Tacksam över min klubb och mina tränare. Tacksam över min PT.  Tacksam för mina vänner och min fina familj. Tacksam över att få leva det liv jag har.
 
Och så vill jag tillägga att jag gillar våren. Jag gillar fågelsången och den speciella doften. Och så gillar jag solen och den blå himmlen. Och jag gillar att jag blir alldeles lycklig varje gång jag kommer ut.  Jag känner mig alldeles vårlycklig.
 
Och så vill jag säga att jag har värk i min kropp. Mest benen. och så har jag ont i underbenen men det orkar jag inte att prata om nu. Men mest är jag trött. Så nu skall jag sova.  Träningsväskan är ihoppackad och väger som vanligt en väldans massa. Morgondagens träningspass är nedskrivet så jag kan börja med en gång imorgon. Nu skall jag bara leta fram det redan färdigskrivna pappret med tider, då behöver jag inte tänka när jag skall upp imorgon.  Bara läsa och ställa klockan. Helt sjukt skulle någon säga.  Smart säger jag. 
 
Godnatt och Hejdå.  
 

Kommentera här: