Firande och ändrade rutiner

Haft en fin dag idag. Julavslutning med klubben på förmiddagen, snabb träning efter det och sedan hem, fixa lite, äta lite och sedan göra mig i ordning för firande av min fina moster. Vi hade en trevlig kväll och åt gott och hade det trevligt. Mycket lyckat! 

Nu skall jag sova. Tänkte testa att bara ställa en tid på telefonen för väckning imorgon och lägga den en bit från sängen så jag måste gå upp. Jag har haft sådana problem att komma upp den här veckan så jag tänker att om kroppen liksom kommer igång från början så kanske jag inte känner efter så mycket. Lite desperat kanske men jag vill ändå testa för så segt som det har varit de senaste dagarna - så vill jag inte ha det. 

Så. Nu avslutar jag den här dagen och tänker sova så att jag är fräsch inför vad som kan tänkas komma imorgon 



Kommentera här: