Träning+umgänge=succé

Fick sms igår om jag ville vara försökskanin och prova ett upplägg för ett seniorpass. Denna stund som försökskanin skulle bestå av träning och att umgås med en fin vän. Och jag är inte den som tackar nej till träning eller träffa fina vänner så med andra ord tackade jag ja. 

Att träna OCH umgås är en fantastisk kombination. Det är ju två bra saker var för sig, tänk då kombinationen! Att vännen dessutom är en av de klokaste och ärligaste vännen jag har gör liksom inte saken sämre. En fin cirkel hade hon dessutom fixat. 

Cirkeln passade mig bra, jag är trött i kroppen, får liksom ingen energi, kommer inte igång. Jag får inte den där vakna känslan i kroppen. Förhoppningsvis är det vintern som ställer till det och att det snart känns bättre när det blir ljusare, varmare och grönare. 

I alla fall. Seniorcirkel, eller cirkel överlag är bra! Kul att variera, du kan hitta oändligt med övningarna och blanda dem på tusen olika sätt, varje kombination kommer kännas annorlunda. 

Toppa sedan denna cirkel med sällskap av människor du tycker om och du har en succé!! 


JHH i långa tajts, ja, för idag frös jag. Mitt i en bicepscurl med gummiband, tror det blir dagens favorit! 


Kommentera här: