Skön kväll

Jag har en fin kväll ikväll. Känner mig nöjd och lugn. Lugn är en känsla jag just nu högt uppskattar. Behöver inte somna jättetidigt ikväll utan kan dra ut på det hela. Ligger i sängen och läser lite bloggar, skriver lite och lyssnar tyst på musik. Fin kväll alltså. 
 
Många kvällar tänker jag att jag skall skriva något, jag har egentligen huvudet fullt av tankar som jag vill skriva men sen så kommer det något annat i vägen och det blir aldrig av. Jag har mer än 1000 bilder på telefonen, alla inte så där jätteförtjusande men ändå tillräckligt för att kunna läggas upp, fylla ut inlägg men ändå blir det inte av. 
 
Fyller i min träning för maj och juni. Det är helt värdelöst att inte göra det med en gång. Nu för jag inte dagbok hur det går (jag överanalyserar redan nu för mycket ingen idé att utamana det mer) utan mer för att se hur jag håller igång och har lite koll om jag tex får ont i ryggen så kan jag gå tillbaka och kolla på mägnd och upplägg av träningen för att kunna ändra. Tycker ju om siffror (lite synd att jag inte tycker om konditionsidrott då är det ju ännu mer siffror). Nåja, det är i alla fall lite segt att försöka komma ihåg när hur och vad jag tränade för en månad sedan. Jag brukar vara väldigt duktig på att skriva ner men nu det senaste har jag inte orkat. Och det är helt okej. 
 
Okej, nu börjar det här lite sent (men jag är som vanligt inte trött för jag har sovit på dagen...). 
Ser fram emot en ny dag imorgon :)
 


 

Kommentera här: