Nine to five

Det där med att jobba dag och träna innan var ju riktigt mysigt och något jag nog hade uppskattat om jag jobbat så. Men nu trivs jag bra med det jag har annars men kul att göra något annorlunda. 

Anledningen till att jag ville testa var just det att så många skriver om träning innan eller efter jobbet. Och jag kan liksom inte riktigt relatera eftersom innan jobbet antigen är typ vid 4 eller vid 14. Inte de där vanliga morgon- repspektive eftermiddagstiderna. Att jobba efter blir ju antingen vid 15 eller vid 23. Lite annorlunda jämfört med vad andra tränar. 

Nåja, nu är jag väldigt trött. Var seg på att komma ifrån jobbet, stretchade efter jobbet för jag har sån träningsvärk och kom hem vid sju. Har ätit och skall sova. 

Det skall bli så galet skönt att sova. På tal om 9 to 5 så är det fredag och TRX imorgon. Och för antagligen nästsista veckan blir det utfallsvarianter till 9 to 5, vågat jag vet men takten passar Perfekt. Kom vettja!! 11.30 :)

Nu vet jag en som kommer sova gott :)



Kommentera här: