Jag tänkte vi skulle bli bästa kompisar

Jag hoppas att 2014 är året då jag och skivstängerna blir bästa kompisar. 
Det hade varit rätt trevligt. 
 
Man kan ställa sig frågan varför?
Jo,
1. För att det nog är en utav mina mest svaga punkter och jag gillar ju utmaningar. Och att besegra mig själv och min kropp. 
2. Det känns så komplett. Om jag behärskar de olika övningarna gör att jag kommer kunna involvera hela kroppen på ett bra sätt. Jag ser det som ett lätt ( men inte som i enkelt eller inte tungt) och smidigt sätt att träna smart och effektivt. 
 
Men man kan säga så här; Det kommer nog bli en lång kamp.
Lite som när man vill vara kompis med någon men den personen egentligen inte vill det. 
Jag kommer umgås med de där skivstängerna tills vi helt enkelt kommer överens. 
 
Jo, tack. Känns som ett helt okej mål. 
Att bli bästa kompis med skivstängerna. 
 
 

Kommentera här: