Underbar morgonpromenad

Gick och la mig tidigt igår, jag var trött och var dessutom klar med allt det jag skulle göra. Det var ingen annan hemma, jag hade redan gått en kvällspromenad, solen hade försvunnit från trädgården och det var inget som intresserade mig på tv. Sömn kändes som ett bra alternativ. 

När jag somnar tidigt vaknar jag också tidigt. Oftast. Idag var en sån dag då jag vaknade halv sex och insåg att sova mer, ja, det skulle bara göra mig mer trött. 

Så jag gick upp, letade fram lite varmare kläder att ha under min promenad. Det var bara 10 grader när jag steg upp. Och begav mig ut.

I början var det dis och dimma överallt. Solen orkade inte alls igenom distäcket. Men mot slutet, när jag hade 2 km kvar. Då kom solen. 

Det blev vackert. Väldigt vackert. Och jag var tvungen att gå lite längre än jag tänkt. Och är väldigt glad för det för jag fick se fantastiska spindelväv, vacker utsikt och kunde ta många fina kort. 

Underbar morgon!!!







Kommentera här: