Mitt i solsken, regn och friidrott

Jobbade min sista dag för den här veckan i går och på måndag börjar min ledighet. Åkte ut hit till stugan redan igår kväll. Det kändes sådär då, att lämna jobbet när det börjat dra igång igen, nja. Men idag känns det bättre och jag märker att kroppen börjar slappna av. 

Vädret är extremt växlande. Regnet öste ner vid 12 men för ett tag sedan sken solen. Charmen med att vara här i stugan är att man tar till vara på varenda solstråle så fort man ser den skymta. På något sätt är det så lätt att gå ut här. 

Så här kommer jag hänga nu. Här i stugan alltså. Och så lite (läs:mycket) på sommargymmet. Det kan hända att det blir en hel del blogginlägg (eftersom jag nu har tid) eller så blir det som det varit de senaste månaderna - väldigt få. 

Känner ni att ni saknar mig allt för mycket (okej...jag hoppas alla läser den meningen med den ironin det är tänkt) så uppdaterat jag mer frekvent med både intressanta och ointressanta bilder på instagram. Här har ni en länk till en bild och resten får ni fixa själva ;) http://instagram.com/p/rl3F5HrEEW/ 

Happ. Nu skall jag packa och sticka till gymmet. Kort jogg och sedan core står på schemat idag. 
Njuter av solen

Kommentera här: