Nöjd, glad och trött

Åh, jag är så slut i min kropp och huvud.  Eller nja. Från typ magen och neråt och sedan huvudet. Överkroppen är rätt fräsch. Rätt fräsch. 

Startade dagen med PT-träning och intervaller på löpband. Ni som följer mina inlägg och har gjort det ett år tillbaka vet hur mycket jag avskyr löpning. Och ja, det var inte perfekt idag men inte heller fruktansvärt.

Är lite imponerad av mig själv. Vissa stunder kände jag att jag trivdes i mitt löpsteg och hade det inte varit för all lutning så hade det varit mer av det där trivsamma löpsteget. 

En utveckling! Även om jag höll på att ge upp, kraschade mentalt en gång men kom på ben igen och fixade utmaningen så ja, är jag nöjd. 

Men något, snällt sagt, trött i höfter och
ben.

Efter träning, mathandling, matlagning och lite, lite vila var det dags för träning med 18 stycken 8-10åringar. Så fantastiskt! Så bra! Så enkelt! Men ändå jobb för huvudet. Lägg sedan på några timmar i Kidz club och ni har en trött JHH. 

För tredje kvällen i rad, om inte fjärde går jag och lägger mig innan tio. Jag somnar inte med en gång men räknar det som tidigt. 

Imorgon är det vilodag, mer barnträning och slutligen så börjar min påsk i receptionen. Det är bra nu. 

Planering av barnträning 

Kommentera här: