Man kan aldrig ha för mycket...

Igår under min lilla egen tid bland träningskläder hittade jag...

Två par linnen. Det känns som jag har hur många linnen som helst
men ändå får jag alltid springa runt och leta efter ett som är rent.
Med andra ord kan man aldrig ha för många linnen...
Två par vantar. Ett par fingervantar med överdrag.
Passar den här tjejen bra eftersom hon alltid fryser om händerna.
Samt ett par med reflexer, reflexer kan aldrig ha för mycket av...
Och så var det där nya skorna...som igår kändes hur bra som helst...som idag inte känns lika bra. Får lite ont i ovansidan av foten...testar dem om och om igen, funderar på om det är mina fötter som är vana vid mina andra väldigt, väldigt slitna skor eller om det beror på skorna jag gick igår. Eller är det så att det inte är bra och jag borde lämna tillbaka dem? Jag tycker i alla fall om dem men vad hjälper de om de inte är bra?
Dessa extrema bekymmer ;)

Kommentera här: