Kallt men fint

Kom in för en promenad för en stund sedan. Det får bli dagens träning. Bestämde mig redan för det i morse, att jag skulle ta det lugnt, låta kroppen få bestämma. Solen sken när jag slutade och jag bestämde mig för att gå en promenad.
 
Antal solstrålar som kom mot mitt ansikte under promenaden? 0 st. För innan jag hade kommit hem, fått på mig alla kläder som behövs när det är så där kall luft som det är nu, letat fram pulsband och klocka för jag är lite intresserad av det just nu samt sprungit runt i hela huset och letat efter mina vanter som jag var helt säker på att jag hade tagit in men som det sedan visade sig att jag hade lagt kvar i bilen så hade solen börjat gå ner. Kvar var bara fin himmel och kall luft. 
 
Men det gör inget fick. Istället fick jag 80 minuters frisk luft som renasade huvudet lite och jag har en härlig känsla i kroppen nu. 
 
Är så där varm om öronen som man blir efter det att man har varit väldigt kall om öronen. Fryser fortfarande lite om benen och har inte riktigt fått upp värmen. Skall nog göra mig en kopp te(händer ytterst sällan...bara när kroppen är kall).
 
Min nästa plan är att krypa upp i soffan med flera filtar och kolla på skidor ifrån helgen.
Ja, man är riktigt nörd när man kollar sådant på SVT Play, jag vet. 
 
Nu: mot soffan!
 
1 Rund är också en form!:

skriven

Härlig runda.
Och GRYMT imponerad chinsen! Jag körde det igår också. Låg på platta 10-11 men klarar inte riktigt lika många som dig (än). ;-)

Träning, träning. Jag är sjukt svag i just den övningen. Klarar betydligt mer i latsdrag och liknande. Märkligt nog... :-)

Kommentera här: