Jag är hög

Jag är hög. Ja, jag kommer inleda det här inlägget så. Det stämmer nämligen in på mig mycket bra. Jag är hög efter att ha tränat. Och skrattat. 

Körde Indoorpass idag. Mitt andra, ja  som instruktör. Det gick helt okej. Lite småsaker att tänka på och att ändra. Men det går ändå helt okej!! 

Roligt att köra pass och roligt att min syster var med. Efter indooren körde vi lite axlar på gymmet. Min syster är rolig och jag humor så det blev ett härligt pass med många skratt.

På vägen hem sjunger vi julsånger (det lutar åt att vi skall spela&sjunga på julafton) och stämningen är hög.

Jag har inte riktigt kommit ner i varv efter det, har lust att åka och träna igen, eller gå promenad eller...springa? Cykla?

Fast egentligen vore det allra bästa om jag sov, jag har varit vaken sedan fyra (nåja, en 10 min tupplur innan passet men det var inte djupt). Jag borde vara trött. 

Det kommer nog bli skönt att sova.
Ytterligare ett sådant där tråkigt inlägg men jag bjuder på det, för jag kände för att skriva.



Kommentera här: