Brev

Kära kropp.
Idag har jag gjort något som jag sällan gjort tidigare. Varit hemma INNAN förkylningen bryter ut.
Jag har tagit det väldigt lugnt. Jag upprepar. Väldigt lugnt. 
Jag har suttit i soffan och den enda energin som har behövts lägga på mig är att hålla mig levande, sittande samt rört på fingrarna. Inget jobbade, inget kämpande.
 
Därför tänkte jag att den energin jag nu sparat in kunde läggas på att jag blir frisk.
Helst precis just nu. Eller imorgon, det går också bra.
 
Om inte det känns bra finns det möjjlighet att dra ut på tiden ända till torsdag 15.00, då behöver jag vara pigg&kry. Men sedan får det vara nog.
 
Eventuella klagomål skickas via brev och läses i mån av tid och energi. Men eftersom jag  försöker undvika all överflödig energi kan det finnas risk att jag inte läser brevet.
 
I hopp om att snartåterigen  vara fräsch.
 
/JHH
 
1 Rund är också en form!:

skriven

Krya på dig!

På tal om axelpress i TRX:en. Det finns lite olika varianter, men jag gillar den här.

http://youtu.be/TxILuxWDqVo
Ju tuffare man vill ha den, desto längre bak kan man stå med fötterna (och vice versa).
Står man långt bak, kräver det rätt mycket av bålstyrkan också. :-)

Svar: åååh. Alla dessa timmar jag har tränat TRX..och aldrig gjort den här...nu måste jag testa! tack för det tipset! :)
JHH

Kommentera här: