Inför träningshelgen

Tvättar träningskläder. Skall ju träna heela helgen! Jag inser att jag har mest svarta kläder... Tycker att jag brukar lägga till ett färggrannt linne men jag har nog fel där. Fördelen är att man inte behöver vara rädd att något skall färga av sig, fast det är nog inte så troligt med tanke på hur mycket de tvättas.

Och ja, nu undrar ni kanske vad JHH skall ha på sig när alla träningskläder ligger i tvätten? Det får helt enkelt bli en sådan dag då mina (goa, snälla, underbara) kollegor utbrister "men Johanna, du har ju jeans på dig!!!"

1 Rund är också en form!:

skriven

Det är ju lättare att matcha med svart! Men några färgklickar är trevligt. Jag har några stycken. :-)

Svar: Jag har ofta (alltid) svarta träningsbyxor så försöker jag ha något färgglatt på överkroppen :)
JHH

2 felicia:

skriven

hahaha jag har typ inget som bara e svart.. försöker köpa lite neutrala grejjer men verkar bara gå loss på färgklickar..

haha känner igen de där med att aldrig bära normala kläder.. min bästa vän som jobbar som detsamma som jag ärlikadan.. fick ett sms här om dan "skulle ta på mig vanliga kläder imorse, jag har glömt bort hur man gör" haha :P å en annan tjejkompis (oxå samma yrke) skulle ut å käka med sin kille här om dan.. hon frågade "får jag ha mina träningstights på mig?" haha:P

Kommentera här: