Det kan vända

Gårdagen var fin, riktigt fin. På många sätt. Det var underbart väder och det blev en riktigt bra dag för min del. Vaknade upp med värkande huvud, trött kropp och hade jag inte haft morgon-TRX så hade jag för allt i världen inte gått upp. Men upp kom jag och iväg till gymmet där fina medlemmar väntade på morgonens träning. Och träning blev det. Det bästa med TRX är att man kan anpassa det, med samma övningar kan man göra det olika tufft beroende på hur man är för dagen. Och det går att ändra motståndet på sekunden. Man kan göra det lätt och redigt tungt. 
 
Efter passet kom min fina vän&kollega och frågade om jag inte ville gå en promenad i det fina vädret. Det var något som passade mig perfekt. Det var underbart väder och underbart sällskap. Jag kände hur jag fick lite energi tillbaka. Lite jobb på det innan jag slutligen åkte hem, köpte lite mat och satte mig i solen (!) utomhus (!!) och åt detta. Underbart! Sedan några avsnitt BBT innan jag gick en promenad i fint (men lite kallt väder)
 
Dagen avslutades med kvällsmat, tvättvikning och tv tillsammans med pappa. Tänk så bra det blev ändå. Så gårdagens lärdom: Det kan vända. Det kan bli bra. Och andra personer kan vara en del av detta. 

Kommentera här: