Stövelmorgon

Igårkväll ställde jag klockan på halv sex. Jag tänkte att sannolikheten att jag skull gå upp tidigt faktiskt är större om jag sätter en klocka tidigt. När klockan ringde kände jag mig ganska pigg så vid sextiden gick jag upp. Tog på mig lite kläder, tog med kameran och letade upp stövlarna. Oavsett hur fint och soligt vädret än är så är stövlar ett måste för det är inte så mysigt med våta skor. 

Det blev en fin fotostund. Efter 45 minuter, lite skoskav, ganska många bilder och ännu fler knottbett gav jag slutligen upp och gick in för att äta frukost. Nu skall jag få i mig ännu mer mat (är fortfarande hungrig, har dessutom suttit här i nästan en timma och försökt få upp bilder till det här inlägget). När solen försvinner, vilket den enligt prognoser skall göra vid nio-tiden, skall jag åka mot gymmet för dagens träningspass.

Jag hoppas ni får en fin dag. Jag bjuder på lite stövelbilder nu och under dagen kommer det några från morgonen.
 
 
1 Rebecca:

skriven

Vilka charmiga bilder :D

Svar: haha :) tack så mycket, jag var inte i min egna lilla fotobubbla och tog kort på det mesta jag kunde hitta ;)
JHH

2 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Den första bilden var jättefin!! :D Eller alla var fina men den var finast ;) Hihi :)

Svar: haha, tack :) Jag la kanske inte mest tid på de här bilderna. Men det är roligt att göra något "annorlunda" ibland...som att ta foto på stövlar ;)
JHH

3 Anneli:

skriven

Stövlar is the shit!!!
Du borde ha en tub Aloe Vera Gelly i stugan!! Att ta på insektsbetten!! Men även efter solning, efter rakning, på småsår mm. Du vet hur du når mig ;). Foreverliving.se så kan du läsa mer.
[email protected]
KRAM

Kommentera här: