Tacksam

Ni skall veta hur glad jag blir av fin,fina kommentarer angående mina bilder. Det är sånt som får än att gå ut och fotografera ännu mer. Det finns alltså en risk att det här kommer bli en fotoblogg för ett tag. Ja, för nu är det snö och minsugrader - en självklar favorit!

Förutom mina korta fotopromenader då och då, så har jag blivit förkyld.
- Igeeen?. Som de sa där jag vickar.
- Jaa. Svarade jag uppgivet.
Går det att operera sig mot förkylningar? I så fall vill jag stå först i kön!

Innan jag blev förkyld tränade jag. Mitt mål den här månaden var 14 pass. Jo, med lite fjäskande med mig själv fick jag ihop de där passen. Då skall man räkna med en vecka då ryggen var sur och några förkylningsdagar. Nu går jag runt och längtar efter att få köra ett hårt pass, plåga mig själv lite.

Utöver det så jobbar jag. Och försöker sova lite.
Och typ hostar.


Oidentifierbart