Ropar på sig själv


Var har du varit? Kanske någon undrar. Och svaret är helt enkelt jobb&träning. Men jag känner ingen större lust att skriva om hur bra träning går, hur ont i ryggen jag får vissa dagar och hur roligt eller jobbigt det är. Därför blir det inget skrivande.

Men jag mår bra, kanske något trött. Så trött så att jag i kväll rakt ut ropade "Johanna" precis som jag ropade på en annan person, sekunden senare kommer jag på att jag ropar på mig själv. Ja, de andra tittade lite konstigt på mig och jag insåg att det nog är dags att sova.

Annars så skapar det här vackra vädret gott humör och en väldigt stor längtan efter sol, bad, varma dagar och kanske en dag vid stranden. Älskade, älskade sol.



1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Jag kikade in senast igår och undrade var du var ;D Men jag tycker allt det du skrev r kul att läsa om!! :)

2 Lovisa:

skriven

Vilket fint foto!!!!

Kommentera här: