Härligt träningsavslut på 2012

Min bön och förhoppning igår var att vakna pigg och glad klockan 6 imorse. Och vet ni? Kroppen var pigg och glad när jag vaknade. Härligt! Tack!! Så iväg till gymmet innan jobbet. Underbart!! 


Dagens pass blev ett helkroppspass. Passade på att dra igenom hel kroppen när jag väl hade energi.

Började med ben i Smith-maskinen. 15-10-5 rep med ökade vikter. Det blir bättre allt eftersom men det är fortfarande inte bra. Jag är svag. Efter det blev det TRX-sqaut med upphopp i Tabata-form DET är tufft! Jag lovar!! Sedan över till baksida överkropp. Latsdrag. Här också 15-10-5 med ökade vikter. Över till low raw i TRX Tabata.

Efter det bröstpress ( samma koncept som tidigare) och sedan bröstpress i TRX (Tabata). Slutligen: bicepscurl+tricepsprss (Tabata). Och direkt över till axlar+mage även här Tabata. Avslutade med 15sek planka på knä, 15 planka utan knä i marken. 15 sek vila. 15 sek sida. 15 vila. 15 sek Crunch. 15 Sek planka.

Härligt pass!! Underbart avslut på det här träningsåret. 2012 har varit ett utvecklingsår.

Kommentera här: