Det senaste om JHH (?)



Idag är jag ledig! Förstår ni hur skönt det är? Trycket och den där stressen som är med varje dag är inte allt för bekväm. Jag har inte orkat ta fram datorn nu det senaste. Jag är så sjukt trött när jag kommer hem. Men jag måste säga att jag saknar att blogga, det dyker upp saker och ting här och där och då tänker jag "åh om jag bara hunnit blogga om det här". Tur att appen har kommit - det kanske gör att det blir lite enklare.

Jag tänkte att jag skulle ge det senaste om JHH:
  • Hon går numera och lägger sig senaste (!) tjugo över nio
  • Att vara hemma vid halv sex är rena lyxen
  • Igår var första gången på två veckor som hon borstade håret samt hade utsläppt hår i några få timmar (skall tilläggas att hon duschar men sätter upp håret i en knut med en gång..inte snällt mot håret...)
  • Det finns inte så mycket intresant att skriva om henne just nu.
Jag håller nog på att bli världens tråkigaste person i andras ögon men jag trivs med mig själv. Det är väl det viktigaste? Nu skall jag i alla fall äta frukos och sedan se vad som händer med den här dagen!
1 Jess:

skriven

Sv: Ja fast det är konstigt ändå tycker jag, för så fantastiskt är inte Apple. Min htc upplever jag vara tusen gånger bättre än sambons iphone. Men de har marknadsfört sig väl förstås.

Kommentera här: