Den har kommit -appen alltså

Nu har den äntligen kommit! Appen som blogg.se så länge har pratat om. Den senaste veckan har jag flera gånger tänkt "om appen bara blivit klar så hade jag hunnit blogga mycket mer". Och idag så såg jag till min stora glädje att den kommit. Så nu kommer ni kanske höra av mig lite oftare. Låter bra va?

Snart skall jag åka hemåt och vila upp mig. Imorgon skall jag jobba, sedan är jag ledig på fredag. Skönt.

1 AnnaWK:

skriven

För första gången på riktig har jag tänkt "tänk om jag ändå hade en iPhone" just på grund av den här appen. Men å andra sidan så är jag för fäst vid min systemkamera och bilderna jag kan ta med den.



Sv: Vad roligt att jag kan göra dig glad, det gör mig glad också!

Ja det ska nog bli bra till slut det här med flytten.

2 Jess:

skriven

Visst är det bra att de äntligen släppt appen, mindre bra att den inte finns tillgänglig för android tycker jag. Tråkigt när de gör så, långt ifrån alla har en iPhone liksom :)

3 L ♥/ w a z u p:

skriven

Har android så kan inte använda appen, men det kanske kommer :) Hur tycker du att den funkar? Har hört delade meningar.. en del älskar den medan andra verkar haft problem.. att kommentarer försvunnit, inte kan logga in på datorn sen osv.. :(

Kommentera här: