Bloglovin


Något jag har börjat uppskatta nu på senare tiden, kanske den senaste månaden, är bloglovin. Tidigare hade jag mina favoritbloggar bland bokmärken&favoriter på Firefox (använder dock för det mesta google chroome) men nu har jag dammat av mitt konto på bloglovin. Något som jag är riktigt bra eftersom jag har jag hittat många bloggar som jag tycker verkar bra.

På bloglovin kan du göra olika kategorier. Jag har en för de bloggar jag läser ofta och sedan andra för de jag läser om jag får tid över. Så sätt kan man följa hur många som helst utan att få paniken att man måste läsa alla.

Det är riktigt mysigt att krypa upp i soffan, fåtöljen, sängen och läsa bloggar. Det är något jag uppskattar just nu.




1 EmelieMaria - träning&annat - TÄVLING!:

skriven

Jag använder inte bloglovin än, har alla mina på favoriter fortfarande hihi! Kanske borde damma av mitt bloglovinkonto jag med! ^^

2 Jess:

skriven

Bloglovin' är himla bra alltså :)



Hoppas soppan smakar! :)

3 Karin - tjofftjoff:

skriven

Jag använder bloglovin varje dag! :D men har inte upptäckt att man kan dela in i kategorier..! ska kika på det nu och lägga till dig ;) och ja jag tyckte att Hitta vilse var bra, skönt med riktigt lättsamma böcker ibland! :D

4 AnnaWK:

skriven

Bloglovin är så himla bra, förstår inte hur jag orkade klicka mig runt på diverse bloggar tidigare för att se om de hade uppdaterat.



Sv: Skönt att du fått ordning på lagfärgerna ;) Vet faktiskt inte varför Nikon har ett rött märke på framsidan (var faktiskt tvungen att titta på min egen för att lista ut vilket du menade, så ofta är jag framför kameran haha).

Kommentera här: