Tre steg att komma upp i ett träd



Min bror är bra på väldigt många sätt!! Men ibland blir det lite jobbigt, för en utav hans egenskaper är att han inte tackar nej till att klättra lite. Ibland kommer liksom barnet fram igen och ja, då blir ju jag givetvis lite orolig (kanske mest för att jag tänker på mina inte lika bra klätteregenskaper)

Nu i helgen när jag var på läger (och likaså min bror och min syster) så skulle givetvis bror min testa hinderbanan som de andra barnen hade testat på tidigare. Så efter det att man oroat sig för att barnen skulle slå sig så var jag tvungen att oroa mig för min bror. Under hans test av banan fick vi bland annat lära oss hur man gör att för att komma upp i ett träd utan att nudda mark och sedan klättra upp där.

Så här går det till:

Ser det inte farligt ut? nåja! När han väl hade kommit till trädet så var det lugnt!

Kommentera här: