23. Detta skulle jag vilja kunna

31 dagar med JHH

Det finns så mycket jag skulle vilja.

Jag skulle vilja ha förmågan att behärska friidrottens olika grenar någonlunda bra. Liksom ha koll på hur det är man skall göra och ja, kunna det lite.

Jag skulle vilja kunna spela piano ännu bättre och kanske lära mig spela jazz. Fast ja, jag vill egentligen lära mig mer av all olik musik på piano...eller fel. Jag vill kunna spela all musik på alla intstrument (om man får lov att drömma)

Sedan skulle det vara roligt att kunna behärska att åka skidor bra, både utför och på längden. Det skulle vara roligt att ha den kunskapen och kunna åka iväg och njuta av skidåkning och verkligen kunna det.

Tänk den som kunde måla, rita riktigt bra. Eller vara sådär pysslig av sig. och så kan det fortsätta. Det finns ganska mycket jag skulle vilja kunna.


I de här böckerna finns det många låtar jag skulle vilja spela
1 jenny:

skriven

Härligt med så många drömmar!:)

Kommentera här: