8. Så tänker jag dagar jag inte vill träna men det står träning på programmet

31 dagar med JHH

Vissa dagar tänker jag: "Johanna du kommer vara så sjukt nöjd om du går ut och tränar nu. Du vet att du kommer vara lycklig sedan (oftast stämmer det också)

Andra dagar: "Johanna, möjligheten är MYCKET större att du når dina mål om du går ut och tränar än bara sitter här och inte gör något åt det"

Och ibland händer det faktiskt att jag säger "okej, idag skall vi tydligen inte träna"
Det gäller att känna efter vad det är som gör att man inte vill träna och därefter bestämma hur man skall göra. Nu menar jag inte att man alltid skall känna efter, då skulle det inte bli någon träning alls men ibland säger kroppen ifrån och det skall man lyssna på. Då kanske det räcker att bara ta en promenad och sedan vara nöjd.


redo att ge sig ut på skidor

Kommentera här: