Framtida planer



Imorse var det ruskigt kallt! 4 grader. Jag är aboslut inte van vid det här och trots att jag har halsduk och vantar så fryser jag som bara den. Det är väl inte dags för vinterjacka redan nu? Det är ju inte ens oktober.

Har förövrigt bedrivit min lediga tid med att gå runt i affärer och titta på kläder och faktiskt också lyckats hitta lite. Det känns bra! Men det blev varken träningskläder eller vantar. Men jag är nöjd ändå. (nej...jag tänker inte lägga upp några bilder...för så...eller...äsch jag vill inte göra det helt enkelt.

Nu skall jag gå och sova, jag har sagt till mig själva flera kvällar i rad att jag skall sova tidigt. vilket det fortfarande är, men först skall jag äta och sedan göra mig ordning...det kommer bli mindre tidigt idag med.


Jag funderar på att satsa på lugg...hmm, rätt snyggt va?

Kommentera här: