Var det renovering du sa?



Det är ju så att bloggen håller på att renoveras om lite här och där. Det går framåt men i ytterst små steg så det knappt syns. Jag har helt enkelt inte tid. Jag kommer hem ganska sent på dagarna, är oftast trött och ja, jag hinner och orkar bara med att sitta en stund, jag försöker faktiskt göra något annat vettigt än ordna med bloggen när jag är hemma (försök med den du...Johanna)

Förövrigt så är det rusktigt äckligt och inte okej väder utomhus. Jag måste börja vänja mig vid att det är så här nu. Hösten är här och det kommer regna och vara så i ett par månader nu. Det gäller att hitta något som man tycker om att göra då.

För ett par år sedan, det var kanske 3, så jag promenader med en vän flera gånger i veckan. Detta oavsett om det regnade eller blåste. Det gällde bara att på sig ordentligt med kläder. Jag fudnerar på om jag någonsin kommer bli så dum igen? Men trevigt var det och nyttigt också. Jag kanske borde bli så dum igen!

Vad kan man göra för att inte deppa ihop allt för mycket på hösten?
Vad gör du?



Ja...det är jag där.
Det var en bra och vacker höstdag.
1 Secrett:

skriven

Det var ju faktist sant! inte ett ända svar.



Jag gillar hösten, mysperioden nr. 1 :-D sitta vid ett fönster med en bra bok piggar alltid upp ^^

Kommentera här: