Träning: Måndag 29 november 2010

Dagens träning:

Uppvärmning:
Cykel

Styrka:
Baksida: 3*15
Framsida 3*15
Mage, över: 3*10
Mage sneda: 3*10
Mage nedre: 3*10

Övrigt:
Lite längd.

Idag var töntiga Johanna framme igen. Det kändes mer ensam än vanligt att träna och jag hade inte alls någon lust att plåga mig över häckar och misslyckas med det eller springa intervaller och se ut som en get eller något. Så därför blev det lite styrka bara. Jag tror inte det är farligt att jag körde det så nära inpå, det skall nog vara lugnt. Dessutom tror jag inte jag kommer hinna träna mer den här veckan så det är nog ännu mera lugnt då.

Nej, idag var ingen rolig träning men det känns bra att få köra lite mage. Det kommer kännas bra imorgon.
Jag försöker att vara nöjd ändå. Jag åkte dit. Jag körde lite styrka.

Jag påverkas av människorna där fortfarande. Och det är tyvärr vissa som påverkar mer än andra.
Jag tror inte de vet de själva och mer än så skall jag nog inte säga.
Men jag kommer väl över det en dag också.

Jag är nöjd - eller försöka vara det i alla fall.