Det heter tyska



59 sidor kvar (Ja, jag har räknat) uppdelat i 12 kapitel samt 5 frågor på texten jag har läst, det är det jag har kvar. De där sista sidorna skall nog inte vara så svårt (även om det är tyska) och de där frågorna, är bara knasiga vilket innebär att svaret antagligen kommer bli detsamma. Det är det som jag skall göra och jag är helt uppe i det. jag har full fokus på att göra det och jag SKALL göra klart det om det så tar all min tid den kommande veckan. Har man kommit så här nära målet då ger man inte upp, hur mycket mjölksyra man än har!!

Sen när skolan väl är klar då skall ja ha sommarlov! Inget jobb innebär ju faktiskt att jag har mycket tid över. Jag har massvis med saker som jag är sugen på att göra. Där är piano, körkortet och träning bland annat inräknat. Jag ser så framemot det!! Sen att pengarna inte kommer finnas där när sommaren är slut, det är en annan sak.

Nu skall jag äta lite och sedan sova! Jag är jättetrött och har riktigt ont i min rygg. I helgen blir det gemenskap och lite plugg. Jag hoppas ni alla har det bra!!

JHH
1 L.B:

skriven

Heja dig och tyskan!!:)

Kommentera här: