Utvärdering av träning vecka 4 2010

Den här veckan har varit mycket bra! Jag har tränat 4 pass varav ett var dubbelt (1 imma styrka + 1 km simning) 
Jag skrev träning för varje dag, måndag till fredag. Men tanken var absolut inte att jag skulle träna alla fem dagarna utan bara att ha något att göra om beroende på hur jag lade upp veckan. Jag tyckte att den här veckan blev bra! Det är ett bra upplägg. Nästa vecka blir annorlunda, jag tänkte köra lite olika varianter, då kanske jag kommer fram till ett bra upplägg.
 
Träningssschema v 4

Måndag: Styrka OK
Tisdag; Träning med T OK
Onsdag: Styrka+ simning OK
Torsdag: Kondition
Fredag: Träning i hallen OK
Lördag: Vila OK
Söndag: Vila OK

Mål för vecka 4
- Träna styrka OK
- Träna kondition OK
- Ha tålaod OK
- Inte ge upp OK
- Gå över obekväma gränser OK

Jag är nöjd med den här veckan!