Jag säger det igen - utveckling gör mig glad



Jag kom och tänka på en sak en kväll efter det att jag tränat i hallen. Jag är inte alls lika nervös innan jag skall träna längre. I simhallen/simhallarna är jag inte ens nervös. Styrkan går ganska bra. Det har varit träningshallen som varit det jobbiga. Det som innan har varit ett stor orsak till att vara nervös det finns inte längre där.

Det är väldigt roligt att se den förändringen. För i början av hösten så var det helt annorlunda. Då var jag nervös inför varje träning, så fort jag kom nära träningshallen. Det är helt annorlunda nu. Det är härligt :)

En annan sak som jag också märker är att jag inte behöver skriva "träna minst 2 gånger i veckan" när jag gör mina mål för veckan. Visst blir det veckor med mindre träning men det har blivit en vana att träna mer och det också blivit en längtan att träna. Och dessutom så blir det en saknad när jag inte tränar.

Älskar utveckling!
1 V I K T O R I A E - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!:

skriven

Utveckling och att våga anta nya utmaningar är härligt!

Kommentera här: