Utvärdering av träning vecka 8 2010

Träna två gånger i hallen [ /] (om det inte kommer för mycket snö)
Köra rehabträning 6 dagar [/]
Minst ett pass skidor [X]
springa minst 2 km [X] (upp/ner-jogg bör helst inte räknas med)
Minst ett pass med styrka [X]

En hel dags vila [X]

Givetvis så  kommer jag att fortsätta att försöka:
Gå över obekväma gränser [X]
Satsa på rehabträning [X]
Ge lite extra på häckgång [/]
Börja bygga upp konditionen  [X]
Så smått börja jogga igen [X]

Den här veckan har jag kört 7 pass (en dag två stycken) och jag har haft två dagar då jag vilat varav en var helt och hållet utan träning och den andra med bara lätt rehabträning.
Träningen i hallen gick sådär, benhinnorna gjorde ont och häckgången gick sådär då.
Jag fick åka lite skidor innan det började töa och hallen var stängd då det kom massvis av snö och så.

Målen däremot gick riktigt bra! Jag fick joggat mycket den här veckan och det känns väldigt bra att börja med et igen! Det ser riktigt bra ut nu när våren snart är här.

Jag är ändå nöjd med den här veckan med tanke på väder och allt sånt där. Det enda jag önskade skulle vara annorlunda är att jag kunde få någon mer träning med tränare, annars är jag helt nöjd!!

En bra vecka