Lockar sig själv



Jag hade en fundering att under det här lovet (ja..det är sant -jag har LOOOOV) gå upp relativt tidigt och träna lite och dessutom gå och lägga mig ganska tidigt. Allt för komma tillbaka så bra som möjligt inför nästa termin. Tanke var kanske inte att gå upp halv sex varje dag men ändå gå upp relativit tidigt och träna mycket lätt för att ha något att göra och något att se fram emot.

Men jag har lagt ner den tanken nu. Klockan är kvart i två, jag kommer inte gå upp tidigt imorgon kan jag ju säga.
Men det skulle vara gött men ett litet och enkelt träningspass nu.
Men jaja, det är lov, jag skall slappa, sova och bara njuta av att ha klarat en termin.

Kanske kan de här bilderna locka mig att åka lite skidor imorgon?




Klicka på miniatyrbilderna för större bild

Kommentera här: