Sladdar och lite sladdar till



Jag håller ju som sagt på att städa.
Och jag tycker om vårt hus och jag tycker det är okej att bo i det rummet jag bor i nu.

Bortsett från en sak!
Det finns knappt några el-uttag i mitt rum. Och finns de så är det inte riktigt där jag behöver.
Och dessutom räcker det inte.

Därför ser mitt rum ut så här just nu.

Det är inte skalenligt för jag är inte så bra på det där att rita


Som  man kan se är det sladdar som ligger överallt.
Och tvärsöver golvet, under sängen. De syns och är urfula.
Dessutom snubblar man på dem hela tiden.
Men jag måste ha lampa. Och jag måste ha piano.

Men nu skall det bli lite mer ordning.
Fram med det smarta sinnet. (Min syster skulle skratta och säga "smarta???")
För någon elektriker kommer nog inte komma på ett tag.
Vi har ju bara pratat om det i två år...






Detta sladdar skall vi försöka göra något vettigt av
så vi får igång allt de vi vill.

Kommentera här: