På morgonen då solen skiner



Godmorgon världen :)

Det är tio minuter kvar tills jag måste gå och jag fattar inte..igår hade jag inte en enda minut över och idag har jag tio. Vad är det här? Jag hinner ju spela piano och allt (använder elpianot för att inte väcka gatan...alla här hemma är vakna i vilket fall som helst..)

Idag blir det skola och praktik, det skulle kunna bli riktigt bra! Mamma frågade nu för en stund sedan lite diskret om inte jag tyckte det var dags att städa klart toaletten som jag började städa i lördags..det är så typiskt mig!! Börja på en sak och sedan inte göra klart det. (sedan var anledningen bra just då men inte nu längre..) så om jag inte kommer hem allt för sent så skall jag städa toalett i kväll. yey!

Sitter här och försöker hitta något lite roligt klipp eller artikel, det enda jag hittar just nu är det HÄR klippet men det är ju inte helt rätt säsong men ändå.


Kommentera här: