Träning: Fredag 30 oktober 2009

Så var det dags för träning igen, den här gången i F-hus. Idag blev det träning själv eftersom L planerade att springa i backe och jag vågar inte riktigt det, än. Jag är lite rädd att baksida lår skall säga ifrån ännu mer. 
Så istället fick det bli lite egen träning.

Träningsupplägg:
Uppvärmning med ordentlig stretch
Serie: (2*40) 60, 80, 100, 120, 100, 80, 60)
Styrka
Fötter
Jogg
Stretch

Serien var tung idag! Jag är inte riktig van att simma och sedan dagen efter träna igen men jag hoppas det är sånt som kroppen och jag själv vänjer mig vid om ett tag. Men jag klarade mig igen det iallafall trots att det kändes tung och väldigt segt.

Styrkan gick också bra, då var jag nästan ensam vilket var mysigt men också lite ensamt (ojojoj, förändring :) )

Sedan passade jag på att ta lite häckgång när jag såg att det stod lite häckar uppe, inte så mycket bara som vana. Fötter och sedan avslutade jag kvällen eftersom det var dags att stänga.

Idag var det segt jag hade hoppats på lite mer energi men jag var lite lat men tog mig igen det som jag hade tänkt iallafall. Bra är ju det

JHH