Hon borde få pris och jag är lite stel

Så var det dagen efter träning. Och jag känner mig stel och lite, lite träningsvärk. Vilket är konstigt, det borde vara mer, såsom vi tränade igår. 

Jag är fortfarande nöjd med gårdagens träning :)
Det känns bra att ha gjort det. Det besvisade lite för mig.

Och så till det där med rubriken. Jag sa det till L igår, att hon borde ha pris. För hon har faktiskt fått mig att börja träna med andra och så. Det trodde jag aldrig skulle gå. Hon är bra den där L :)
Det som är så bra med L är att hon är snäll, visar respekt och jag har fått stor tillit till henne.
Men hon kan också säga ifrån och nästan bli lite sur på att jag "fjompar" mig. Och det tycker jag är bra!!
Hon borde få pris den där L :)

Det är stod tid att sova nu.
imorgon blir det förhoppningsvis simma som gäller.
Det ser jag framemot :)

JHH