Jag har läst lite...



Jag har läst lite bland mina inlägg och vilken utveckling jag egentligen har gjort!!
Från att inte vilja träna med någon till att åka till en arena och träna i en liten grupp med massa tränande människor runt omkring. Det är ju ändå utveckling :)

Har jag då  nått mitt mål än? Nej, men jag är på god väg. Jag kan fortfarande hamna där jag var innan. Jag kommer behöva mer tid på mig! Men just nu ser jag det mest positvit att det sker en utveckling i rätt riktning.

Det är lite tråkigt att jag inte kan dela det här med någon. Det är svårt att förklara hur det känns när det är jobbigt, det är svårt att berätta hur det känns när det känns bra och jag är glad över träning.

Jag hoppas att jag kn utvecklas ännu mer och ännu mer. För det är det här jag har längtat efter i så många år!

Att få utveckla sin kunskap inom friidrotten
JHH

1 Viktoriae.blogg.se - Bloggen om självkänsla, tankar och tips!:

skriven

Det är så häftigt att se förändring!!

Kommentera här: